Οι δραστηριότητες του Φεβρουαρίου είναι σχετικές με την ευτυχία και την ασφάλεια στο σχολείο,

('BEING GOOD / HAPPY / SAFE AT SCHOOL'), που είναι και το κύριο θέμα του eTwinning για το 2024

 

Αρχικά οι εκπαιδευτικοί προτείναμε και στη συνέχεια ψηφίσαμε το σλόγκαν που θα υιοθετήσουμε για την ασφάλεια στο διαδίκτυο.

Το σλόγκαν του προγράμματος που επιλέχθηκε είναι:

 

9090

 

"Safe internet, safe life" και το πρότεινε η δική μας κα Νίτσα Καραμανιώλα!!!

 

 

Στο σχολείο:

Αρχικά ζητήσαμε τη γνώμη των μαθητών για το τι τους κάνει να αισθάνονται καλά και ασφαλείς στο σχολείο.

Τα παιδιά έγραψαν τη γνώμη τους σε χαρτάκια και τα τοποθέτησαν στους πίνακες.

Ελίνα Μασούρα:

happy at school

 

 

 

1 Despina Tsiliviti GREECE HAPPY PUPILS

 

 Soultana Karamaniola Happy at school

Στη συνέχεια οι μαθητές έλυσαν στον υπολογιστή 2 παζλ (puzzle) με εικόνες σχετικές με την ασφάλεια στο διαδίκτυο.

Μπορείτε και εσείς να τα λύσετε:

παζλ 1

παζλ 2

 

Tsiliviti GREECE puzzle safe internet

Soultana Karamaniola Greece safe internet puzzle

 Safe internet puzzle Masoura

Οι μαθητές συναντήθηκαν για πρώτη φορά ζωντανά μέσω διαδικτύου (online).

 (23/2/2024 10 πμ ώρα Ελλάδας)

Προετοιμασία για την online συνάντηση μαθητών.

Τα παιδιά έκοψαν πράσινα και κόκκινα χαρτόνια σε σχήμα παλάμης για να απαντούν στις ερωτήσεις του παιχνιδιού σηκώνοντας το κατάλληλο χαρτόνι. Πράσινο για ΝΑΙ και κόκκινο για ΟΧΙ.

1

2

3

 

Στην online συνάντηση πρώτα συστηθήκαμε και δείξαμε τις σημαίες μας.

1000014630

122

Στη συνέχεια οι μαθητές παρακολούθησαν μια σύντομη παρουσίαση για την ασφάλεια στο διαδίκτυο, στα αγγλικά με μετάφραση της κας. Ελίνας Μασούρα (αγγλικών) και στη συνέχεια έπαιξαν ένα παιχνίδι ερωτήσεων με τον τροχό της τύχης, απαντώντας ναι ή όχι με τα χαρτόνια τους. (Πράσινο = Ναι, Κόκκινο = Όχι)

200

 

201

 

1000014623

1000014624

202

204

 

Η επόμενη δραστηριότητα ήταν να ζωγραφίσουμε συνεργατικά μια εικόνα σχετική με την ασφάλεια στο διαδίκτυο.

Κατεβάσαμε και εκτυπωσαμε τα τμήματα που μας αναλογούν και τα ζωγράφισαν οι μαθητές.

Στη συνέχεια τα ανεβάσαμε ώστε να συμπληρωθεί η εικόνα.

 

002

001

110

102

111

112

113

 

 Η τελική εικόνα

 

 Στη συνέχεια σκεφτήκαμε μια κατάσταση που μας προβληματίζει μέσα στην τάξη και σκεφτήκαμε με τους μαθητές πώς θα μπορούσαμε με ένα παιχνίδι ή μια δραστηριότητα να την βελτιώσουμε.

(κα Νίτσα Καραμανιώλα, δασκάλα)

Κάναμε μια βόλτα στο δάσος του Χορτιάτη και μαζέψαμε φύλλα, κουκουνάρες και λουλούδια. Τα μελετήσαμε και με αυτά δημιουργήσαμε ένα "Φυτολόγιο".

soultana karamaniola greece gift to h

 

(κα Ελίνα Μασούρα, Αγγλικών)

Δημιουργήσαμε ένα παιχνίδι μαθηματικών στα αγγλικά και σωστής συμπεριφοράς στην τάξη.

Αρχικά είδαμε ένα βίντεο και μία παρουσίαση για τους κανόνες της τάξης.

Για να παίξουμε το παιχνίδι:

Χωριστήκαμε σε δύο ομάδες τους "επιστήμονες = scientists" και τους "μηχανικούς = engineers".

Ένα παιδί από κάθε ομάδα σηκώνεται όρθιο και τους δείχνουμε μια πράξη πολλαπλασιασμού.

Όποιος χτυπήσει πρώτος το buzzer και απαντήσει σωστά, δίνει στην ομάδα του ένα βαθμό και την ευκαιρία να κάνει ένα σουτ με την μπάλα στο καλάθι. Έτσι κερδίζει η μια ή η άλλη ομάδα.

Στο τέλος οι μαθητές κόβουν, χρωματίζουν και κολλάνε από έναν κύβο με τους κανόνες της τάξης. Μέσα στον χαρτονένιο κύβο πρέπει να φυλάξουν ένα κομμάτι από το μαθηματικό παιχνίδι, για μια εβδομάδα. Δεν πρέπει να το χάσουν!!!

Ο σκοπός είναι να αποκτήσουν ατομική υπευθυνότητα και αίσθηση ότι ανήκουν σε μία ομάδα. 

 

elina math game

(κα Δέσποινα Τσιλιβίτη, Πληροφορικής, η ιδέα είναι της κας Όλγας Αλεξιάδου του τμήματος ένταξης)

Δημιουργήσαμε μία νέα συμμαθήτρια, από χαρτί σε φυσικό μέγεθος, την βάψαμε, σκεφτήκαμε την ιστορία της και την καλωσορίσαμε στην τάξη μας. Την ονομάσαμε "Ολγκίτα".

Όταν κάποια παιδιά μαλώνουν αποφασίσαμε να τιμωρούμε την Ολγκίτα, παρότι είναι άδικο.

Οι μαθητές ανταποκρίθηκαν και οι καυγάδες ελαττώθηκαν πολύ.

 

despina tsiliviti olgita stem february 0

 

 

 

 

 

 

 

Η ενημέρωση του ιστότοπου γίνεται από τον/την Πληροφορικό (ΠΕ86) του σχολείου (Δέσποινα Τσιλιβίτη για το 2023-24)